Sitemizi Takip Edin: WolfteamSitesi

10 Kasım 2011 Perşembe

Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm 2011 İndir

Bu yılın en fazla merak edilen filmi Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm.28 Ekim'de Sinemalarda.

Sezonun en beğenilen ve muhteşem sezon finali ile izleyenlerinden bir kez daha tam not olan Behzat Ç.Bu kez sinema filmi ile izleyenlerinin beğenisine çıkmaya hazırlanıyor.

Emrah Serbes'in "Bir Ankara Polisiyesi - Son Hafriyat" kitabından uyarlanan Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm'ün senaryosunda yine Emrah Serbes imzası var

Çekimleri yaklaşık 5 ay süren Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm filminde başrolleri Erdal Beşikçioğlu,Fatih Artman, İnanç Konukçu, Berkan Şal,Canan Ergüder,Ege Aydan ve Nejat işler paylaşacak.Geniş bir oyuncu kadrosuyla hazırlanan filmde ayrıca Hazal Kaya, Ayda Aksel, Rıza Kocaoğlu, Tolga Tekin, Nihat İleri,Cansu Dere gibi Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm Filmi Konusu Özeti Fragmanı 28 Ekim 2011 videosunu izle
 
 Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm Filmden Görüntüler






0 Responses to “Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm 2011 İndir”

Yorum Gönder